Sunday, August 23, 2009

my Birthday....



tarikh 23 ogos sememangnye di nantikan oleh aku sendiri..hahahha...syok sendiri la plak....ni bkn ape..sje je.tunggu org wish kat kite..padahal sesungguhnya diri ku ini sudah la tua setahun...

my birthday prank yg tlh diawal kan oleh {azy,fyth ,ali}...
aku x tau tyme bile azy,fyth n ali plan bnde ni...ari kamis aritu lps blk dr ajar tuisyen pji n sume2 wat conference kat ym tnye nak mkn mane..then dorg decide nak mkn kat precint 9...foodcourt...b4 pegi sane aku ade msj ngan asma...then msj2 psal event 'secangkir kasih'...die wat aku panas plak....bengang la aku..byk songeh plak minah ni....ok tang tu tinggal sbentar...g presint 9 nek kete kenneth..sian kat payid jd bahan mlm tu..sory ye payid..geng luqman g nek moto..aku just order ABC...aku da kenyang sbenarnye tyme tu...just ikot dorg..nak enjoy b4 pose..hahhaaa...geng luqman bla awal coz ujan da tyme tu...dlm kul 10 camtu la...sbenarnye b4 gerak g presint 9 tu kitorg ade dpt msj yg mlm tu hostel blackout..sbb tu nak kuar mlm tu..tgh aku gelak kuat2 tyme tu dtg la mmbr baek aku tu {azy&fyth} bawak kek(Baskin Robins)...tulis name aku plak tu...perghh terkezut beruk aku...cam x caye ..da la mase tu bru 20/8...nak kate birthday aku x smpai lg.....hahhaha....x tau cmne nak describe my feeling tyme tu..hanaya ALLAH je yg tau...tq u guys...I LOVE U ALL







No comments:

Post a Comment